Pécsiközgáz
pecsikozgaz.huA pecsikozgaz.hu a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának egy olyan microsite-ja, ami egy olyan kampány érkező oldalául szolgált, ahol szélsőséges kommunikációval érveltek a piacképes diplomák mellett.
A pecsikozgaz.hu a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának egy olyan microsite-ja, ami egy olyan kampány érkező oldalául szolgált, ahol szélsőséges kommunikációval érveltek a piacképes diplomák mellett.
Az oldal fókuszában a videók állnak, amik azt akarják bemutatni a látogatóknak, hogy van értelme a piacképes diplomáknak, így nem mindegy, hogy hol kezdik meg a tanulmányaikat.
Henry Smith & Co olyan vállalat, ami exkluzív ingatlanokkal és befektetésekkel foglalkozik Londonban. Weboldaluk kialakításakor a megrendelői igényeknek megfelelően a lehető legnagyobb egyszerűségre és letisztultságra törekedtünk.
A Henry Smith & Co csapatának célja, hogy segítsen megtalálni a legjobb megoldást, akár luxusingatlanról, nagy horderejű befektetésről, vagy új fejlesztésről van szó.
A TOMRW közösségi és hír index a Trendensity adataira alapozva tesz közzé tartalmakat arról, hogy az egyes iparágak és vállalatok hogyan teljesítenek az interneten fellelhető információk alapján.
A PÉCSbook egy nonprofit társulás, melynek célja, hogy a Facebook-on kialakított közösségi oldalára feltöltött, tematizált képekből és kommentekből egy könyvet hozzon létre, mely az új kor technikáinak felvonultatásával, egy friss látásmóddal mutatja be Pécs városát.
Létrehoztuk ezt a Facebook oldalt, egy olyan interaktív felületet, ahol a pécsi közösséggel együtt szerkeszthetjük a PÉCSbookot. Minden vélemény megjelenik, minden vélemény számít. Szeretnénk összegyűjteni és megjeleníteni izgalmas pécsi fotókat, lehetőséget adva a Facebook közönségének, hogy véleményt nyilvánítson. A projekt non-profit, a kiadványhoz bárki hozzájuthat, amíg a készlet tart. A könyv a Szívbeteg Gyermekekért Alapítvány kiadásában jelenik meg, vásárlói az alapítvány által végzett koraszülöttmentést támogatják.
Az Aquaprod Kft. Magyarországon egyedüliként rendelkezik közel 15 éves tapasztalattal a magas- és ultramagas-nyomású víztechnika területén. Stratégiájának eredményeképp mára a világ legnevesebb víztechnikai gyártóinak kereskedelmi képviseletét is ellátják.
A gepszer.hu és az aquaprod.hu projekt esetén egy közös brandet kellett létrehozni, ami egyedi megoldásokkal és arculattal jelenik meg, úgy, hogy a két weboldal csak apróságokban különbözik egymástól. A teljesen reszponzív oldalak modern arcává váltak a nagy múlttal rendelkező cégnek.
A volksource.com célja, hogy központi információs forrása legyen a Volkswagen tulajdonosok közösségének. Az oldal segít abban, hogy a klasszikus Volkswagenek szerelmesei elmélyüljenek a témában.
A Volkswagen tulajdonosok közössége régóta várta az Egyesült Királyságban, hogy legyen egy olyan weboldal, ami segít összefogni őket, és hozzájárul a klasszikus autók életben maradásához.
A LÁT-SAT Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 1990. november 6-án alakult, elsősorban kábeltelevíziós hálózatok tervezése, építése és üzemeltetése, valamint az antennatechnikához és a műholdvételhez kapcsolódó termékek forgalmazása tevékenységi körrel.
A weboldalon keresztül irányítószám szerint tekinthetőek meg a vállalat ajánlatai internet, televízió és telefon témában. Emellett online ügyintézés, széleskörű információs szolgáltatás segíti a fogyasztók kiszolgálását.
Pécs legújabb Fogtechnikai Laboratóriuma, CAD-CAM lezer/frez centruma számára egy rendkívül modern, reszponzív portfólió oldalt készítettünk, melyen keresztül a termékek és a szolgáltatások bemutatása mellett lehetőség van online fogtechnikai munkalap kitöltésére is rendelés esetén.
A Dentaltech a 2013-as év 5-6. fogászati témájú projektje, amin dolgozunk, mégis mindegyik képes teljesen új kihívások elé állítani minket. A fogtechnikai centrum oldalánál egyrészt esztétikusan és könnyen elérhetően be kellett mutatnunk az információkat, másrészt a regisztrált megrendelők számára olyan rendelési lehetőséget kellett létrehozni, ami otthonos környezetet teremt számukra. Mivel 4 nyelvű oldalról van szó, így különösen kiemelten kellett kezelni a mobiloptimalizációt.
Egy új, modern fogtechnikai labor számára, úgy éreztük, hogy rendkívül modern design-t is kell kialakítani, így kellő figyelemmel készült a terv, annak érdekében, hogy megfeleljen a reszponzivitás kritériumainak. A design mellé olyan szoftvert terveztünk, ami az átlagosnak mondható funkciók mellett olyan online kitölthető fogtechnikai munkalappal rendelkezik, ahol a gyakorlatban használt papírlapon használt formátum köszön vissza.
A projekt végére elég sok módosításon esett át az alapkoncepció, így rengeteg kiegészítő funkció került a szoftver adminisztrációs felületére, annak érdekében, hogy egyszerűsítse a labor munkafolyamatait. Technikailag pedig 100%-ban reszponzív honlapot készítettünk, ahol minden oldal három különböző nézettel rendelkezik, ami attól függően váltakozik, hogy milyen eszközről böngészik a látogató. Íme néhány példa a weboldal mobil megjelenítésére: 1, 2, 3)
Da Vinci Magánklinika Magyarország egyik legexklúzívabb magánkórháza. A Pécsi Orvostudományi Egyetem neves szakorvosainak csoportpraxisa, a Mecseken, közvetlenül a város felett felépített panorámás üveg-acél kórházépületben, egyedülálló lehetőséget teremt betegei számára.
Az elvárások alapján olyan letisztult egyedi arculatot kellett létrehoznunk, ami jól kiemelhetővé teszi a klinika exkluzivitását, és lehetővé teszi, hogy a nagy mennyiségű tartalmat logikusan és átjárhatóan biztosítsuk a látogatók számára. Fontos volt, hogy a kapott anyagok alapján olyan "plusz" is kerüljön az oldalra, ami jól megkülönböztethetővé teszi a hasonló témájú oldalakétól.
Az első feladat a nagy mennyiségű információ új struktúrájának kialakítása volt, ami meghatározta a wireframe-t és az első látványtervet is. Grafikailag modern, letisztult világot hoztunk létre, amihez egy nagy méretű slidert terveztünk. Itt több koncepció közül, végül azt választottuk, ahol egyfajta bejárást biztosítunk a látogatók számára a klinikába.
Az oldal egyöntetűen pozitív fogadtatást kapott mind a megrendelő, mind a látogatók szempontjából. Könnyen és gyorsan érhetőek el a keresett információk, klasszikus "kereső" nélkül is. A weboldal beépült a vállalat mindennapi működésébe, így kiterjesztve az információs és ügyfélszolgálati csatornákat.
Tokaji, villányi, és somlói borvidéken található termőterületeik segítségével, hungarikumok előállításán dolgozik évek óta a Zsirai Pincészet. Weboldaluk célja, hogy bemutassa az értékesítendő borokat és információt nyújtson a borvidékekről, a borok készítésének folyamatáról, illetve a pincészet megjelenéseiről különböző rendezvényeken.
Különleges feladatként tekintettünk a Zsirai pincészet weboldalának elkészítésére, mivel régóta szerettünk volna már borászatnak dolgozni. Ha egy ilyen oldalnál rendelésre is van lehetőség, akkor külön kihívást jelent, hogy az egyébként vékony üvegek, valamilyen módon esztétikusan jelenjenek meg az oldalon, de mégis átlátható legyen a teljes tartalom. Alapvető elvárás volt a megrendelő részéről, hogy letisztult, minimal design elemeket tartalmazó oldal legyen, de mégis a tőlünk elvárható ötletesség megjelenjen és feldobja a tartalmakat.
A legfontosabb dolog a borok előtérbe hozása volt, amihez a főoldalra egy lapozható megoldást javasoltunk, amivel a fontosabb termékek bemutathatóak, mellette pedig egy olyan borlistát találtunk ki, ahol nagy méretű, hívogató képeken keresztül navigálhat a látogató a megfelelő borhoz. Emellett kiemelten kezeltük a három borvidék megjelenésének kérdését is, így akár menüről, akár térképről kiválasztható a megfelelő terület, ahol azonnal szűri a rendszer a hozzá tartozó borokat és mutatja be a dűlőket.
A letisztultsághoz az alapkoncepció az volt, hogy kizárólag a területekkel és a borokkal kapcsolatos tartalmak színesek az oldalon, a felépítés szellős és a lehető legnagyobb termékképekkel dolgozunk. A galériában bejárhatóak a borvidékek és érdekes képekkel találkozhatunk a munkafolyamatokról. Az információs tartalmakon kívül, gyakorlatilag egy egyszerűbb webáruház is készült, amin keresztül bárki megrendelheti a Zsirai pincészet borait.
Az 1996-ban alakult Gépszer Kft. jogelődjei révén több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a technológiai szerelőiparban. Következetesen végrehajtott stratégiájának eredményeképp mára az ország szinte valamennyi nagyobb ipari üzemében végez folyamatos, ismétlődő vagy eseti munkákat.
A gepszer.hu és az aquaprod.hu projekt esetén egy közös brandet kellett létrehozni, ami egyedi megoldásokkal és arculattal jelenik meg, úgy, hogy a két weboldal csak apróságokban különbözik egymástól. A teljesen reszponzív oldalak modern arcává váltak a nagy múlttal rendelkező cégnek.
A több mint 10 éves Natur Agro Hungária Kft. célja, hogy környezetkímélő, hatékony technológiákat vezessen be a magyar növénytermesztési gyakorlatba. Új weboldaluk egyszerre szolgál portfólióoldalként, portálként és több szintű webáruházként is. Komplex levélanalízisein és talajvizsgálatain keresztül pedig egyedülálló szolgáltatást nyújt az országban.
Ennek a weboldalnak az esetében igazán komplex feladatnak nézhettünk elébe: viszonylag vékony réteget érintő, speciális célcsoport számára kellett olyan összetett, több jogosultsági szinttel és funkciókkal ellátott weboldalt tervezni, amely érthető, használható és szerethető számukra. Így rendkívül gondos előkészítés előzte meg a munka minden fázisát.
A grafikai kialakítás során sikerült egy, a célcsoport számára tetszetős hangulatot teremteni, ahol a végére olyan részletekig mentünk el, ahol a szántó felett szálló madár, vagy a fa is olyan legyen, ami előfordul ezeken a területeken. Hasonló alapossággal elemeztük a programozáshoz szükséges információkat is, hiszen eddig manuálisan használt táblázatok alapján kellett dinamikus online levél és talajanalízisre alkalmas szoftvert létrehoznunk, számos más funkció mellett.
A végső eredmény mind látványban, mind funkcionálisan egyedülálló weboldalt hozott létre ezen a területen, ahol többek között bárki számára elérhető információk mellett, több szintű regisztrációhoz kötött szolgáltatások is helyet kaptak: analízisek, tápanyag kalkulátorok termékek rendelése, letölthető információk, fórum, felhasználók által beküldhető apróhirdetések, törzsvásárlói rendszer, online ajánlatkérés, kézzel rajzolt animáció és megannyi érdekes funkció.
A Tour de Dental fogászati turizmussal foglalkozó oldalnak a célja, hogy teljes körű képet mutasson a pécsi magánrendelésről és a hozzá köthető szolgáltatásokról, amellett, hogy a szoftver rengeteg kiegészítő lehetőséget biztosít a leendő pácienseknek.
Mindig komoly feladatot jelent, ha egy komplex szolgáltatási struktúrával rendelkező vállalkozás számára készítünk oldalt, hogy megtaláljuk a helyes hangsúlyozását az egyes témáknak. Jelen esetben a fogászati turizmus, a magánklinika, az implantológia és a transzfer szolgáltatásainak bemutatása között kellett megtalálni az egyensúlyt, úgy, hogy a látogató számára az első pillanattól kezdve érthető legyen, hogy miről is szól az oldal.
Mivel a szolgáltatások célcsoportja kifejezetten a középkorú vagy annál idősebb fogászati problémákkal rendelkező látogatók, így úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk minél több módon ábrázolni a tevékenységet és a lehetőségeket. A grafikai kialakítás során pedig a nagy betűkre, a tipográfiával kiemelhető tartalmakra koncentráltunk.
Az elkészült oldal rendelkezik egy nagy méretű sliderrel, ami a fontosabb menüpontok felé navigálja a látogatót, illetve elirányítja Pécsig. Emellett készítettünk egy komplex árajánlatkérő és készítő űrlapot, ahova webáruházhoz hasonlóan lehet a szolgáltatásokat bepakolni. Az oldal tartalmi részeihez több egyedi aloldal, lista, és galéria is készült. Az ügyfélkapun keresztül pedig összetett kommunikációt folytathatnak a szolgáltatások igénybe vevői.
Azóta rengeteg idő telt el, amit arra fordítottunk, hogy folyamatosan fejlesszük tudásunkat, minél jobban kiszolgáljuk ügyfeleink igényeit és minél több maradandó alkotást jegyezzünk az internetes piacon.
Tevékenységi körünkbe tartoznak a következő szolgáltatások: Webfejlesztés, Online marketing, Tanácsadás / stratégiatervezés, Kreatív és designtervezés, Web-hosting, Mobil alkalmazás fejlesztés, Multimédiás szolgáltatások.
és a felhasználó, adminisztrátor és keresőbarát tartalomkezelő rendszerünkben rejlik. Kevés olyan weboldalkészítéssel foglalkozó cég van Magyarországon, akik olyan részleteiben foglalkoznak munkáikkal, mint, ahogy az nálunk látható. Fiatalos, dinamikus csapatunk kész minden egyedi igény megvalósítására!
Weblapbolt Studio Kft.
+36 (30) 48 00 513, +36 (30) 40 111 80
info@weblapbolt.hu
facebook.com/weblapbolt
A név, e-mail és az üzenet mezőket kötelező kitölteni!
Kérjük töltse ki az összes mezőt, hogy érdemben tudjunk válaszolni az Ön megkeresésére.
Az e-mail mezőbe megfelelő e-mail címet kell írni.
Kérjük, hogy az emailcimem@szolgaltatom.hu formátumnak megfelelő címet írjon be!