Pécsiközgáz
2014 pecsikozgaz.huA pecsikozgaz.hu a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának egy olyan microsite-ja, ami egy olyan kampány érkező oldalául szolgált, ahol szélsőséges kommunikációval érveltek a piacképes diplomák mellett.
A pecsikozgaz.hu a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának egy olyan microsite-ja, ami egy olyan kampány érkező oldalául szolgált, ahol szélsőséges kommunikációval érveltek a piacképes diplomák mellett.
Az oldal fókuszában a videók állnak, amik azt akarják bemutatni a látogatóknak, hogy van értelme a piacképes diplomáknak, így nem mindegy, hogy hol kezdik meg a tanulmányaikat.
Henry Smith & Co olyan vállalat, ami exkluzív ingatlanokkal és befektetésekkel foglalkozik Londonban. Weboldaluk kialakításakor a megrendelői igényeknek megfelelően a lehető legnagyobb egyszerűségre és letisztultságra törekedtünk.
A Henry Smith & Co csapatának célja, hogy segítsen megtalálni a legjobb megoldást, akár luxusingatlanról, nagy horderejű befektetésről, vagy új fejlesztésről van szó.
A TOMRW közösségi és hír index a Trendensity adataira alapozva tesz közzé tartalmakat arról, hogy az egyes iparágak és vállalatok hogyan teljesítenek az interneten fellelhető információk alapján.
A PÉCSbook egy nonprofit társulás, melynek célja, hogy a Facebook-on kialakított közösségi oldalára feltöltött, tematizált képekből és kommentekből egy könyvet hozzon létre, mely az új kor technikáinak felvonultatásával, egy friss látásmóddal mutatja be Pécs városát.
Létrehoztuk ezt a Facebook oldalt, egy olyan interaktív felületet, ahol a pécsi közösséggel együtt szerkeszthetjük a PÉCSbookot. Minden vélemény megjelenik, minden vélemény számít. Szeretnénk összegyűjteni és megjeleníteni izgalmas pécsi fotókat, lehetőséget adva a Facebook közönségének, hogy véleményt nyilvánítson. A projekt non-profit, a kiadványhoz bárki hozzájuthat, amíg a készlet tart. A könyv a Szívbeteg Gyermekekért Alapítvány kiadásában jelenik meg, vásárlói az alapítvány által végzett koraszülöttmentést támogatják.
Az Aquaprod Kft. Magyarországon egyedüliként rendelkezik közel 15 éves tapasztalattal a magas- és ultramagas-nyomású víztechnika területén. Stratégiájának eredményeképp mára a világ legnevesebb víztechnikai gyártóinak kereskedelmi képviseletét is ellátják.
A gepszer.hu és az aquaprod.hu projekt esetén egy közös brandet kellett létrehozni, ami egyedi megoldásokkal és arculattal jelenik meg, úgy, hogy a két weboldal csak apróságokban különbözik egymástól. A teljesen reszponzív oldalak modern arcává váltak a nagy múlttal rendelkező cégnek.
A volksource.com célja, hogy központi információs forrása legyen a Volkswagen tulajdonosok közösségének. Az oldal segít abban, hogy a klasszikus Volkswagenek szerelmesei elmélyüljenek a témában.
A Volkswagen tulajdonosok közössége régóta várta az Egyesült Királyságban, hogy legyen egy olyan weboldal, ami segít összefogni őket, és hozzájárul a klasszikus autók életben maradásához.
A LÁT-SAT Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 1990. november 6-án alakult, elsősorban kábeltelevíziós hálózatok tervezése, építése és üzemeltetése, valamint az antennatechnikához és a műholdvételhez kapcsolódó termékek forgalmazása tevékenységi körrel.
A weboldalon keresztül irányítószám szerint tekinthetőek meg a vállalat ajánlatai internet, televízió és telefon témában. Emellett online ügyintézés, széleskörű információs szolgáltatás segíti a fogyasztók kiszolgálását.
Pécs legújabb Fogtechnikai Laboratóriuma, CAD-CAM lezer/frez centruma számára egy rendkívül modern, reszponzív portfólió oldalt készítettünk, melyen keresztül a termékek és a szolgáltatások bemutatása mellett lehetőség van online fogtechnikai munkalap kitöltésére is rendelés esetén.
A Dentaltech a 2013-as év 5-6. fogászati témájú projektje, amin dolgozunk, mégis mindegyik képes teljesen új kihívások elé állítani minket. A fogtechnikai centrum oldalánál egyrészt esztétikusan és könnyen elérhetően be kellett mutatnunk az információkat, másrészt a regisztrált megrendelők számára olyan rendelési lehetőséget kellett létrehozni, ami otthonos környezetet teremt számukra. Mivel 4 nyelvű oldalról van szó, így különösen kiemelten kellett kezelni a mobiloptimalizációt.
Egy új, modern fogtechnikai labor számára, úgy éreztük, hogy rendkívül modern design-t is kell kialakítani, így kellő figyelemmel készült a terv, annak érdekében, hogy megfeleljen a reszponzivitás kritériumainak. A design mellé olyan szoftvert terveztünk, ami az átlagosnak mondható funkciók mellett olyan online kitölthető fogtechnikai munkalappal rendelkezik, ahol a gyakorlatban használt papírlapon használt formátum köszön vissza.
A projekt végére elég sok módosításon esett át az alapkoncepció, így rengeteg kiegészítő funkció került a szoftver adminisztrációs felületére, annak érdekében, hogy egyszerűsítse a labor munkafolyamatait. Technikailag pedig 100%-ban reszponzív honlapot készítettünk, ahol minden oldal három különböző nézettel rendelkezik, ami attól függően váltakozik, hogy milyen eszközről böngészik a látogató. Íme néhány példa a weboldal mobil megjelenítésére: 1, 2, 3)
Da Vinci Magánklinika Magyarország egyik legexklúzívabb magánkórháza. A Pécsi Orvostudományi Egyetem neves szakorvosainak csoportpraxisa, a Mecseken, közvetlenül a város felett felépített panorámás üveg-acél kórházépületben, egyedülálló lehetőséget teremt betegei számára.
Az elvárások alapján olyan letisztult egyedi arculatot kellett létrehoznunk, ami jól kiemelhetővé teszi a klinika exkluzivitását, és lehetővé teszi, hogy a nagy mennyiségű tartalmat logikusan és átjárhatóan biztosítsuk a látogatók számára. Fontos volt, hogy a kapott anyagok alapján olyan "plusz" is kerüljön az oldalra, ami jól megkülönböztethetővé teszi a hasonló témájú oldalakétól.
Az első feladat a nagy mennyiségű információ új struktúrájának kialakítása volt, ami meghatározta a wireframe-t és az első látványtervet is. Grafikailag modern, letisztult világot hoztunk létre, amihez egy nagy méretű slidert terveztünk. Itt több koncepció közül, végül azt választottuk, ahol egyfajta bejárást biztosítunk a látogatók számára a klinikába.
Az oldal egyöntetűen pozitív fogadtatást kapott mind a megrendelő, mind a látogatók szempontjából. Könnyen és gyorsan érhetőek el a keresett információk, klasszikus "kereső" nélkül is. A weboldal beépült a vállalat mindennapi működésébe, így kiterjesztve az információs és ügyfélszolgálati csatornákat.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Teljes körű web-hosting szolgáltatás
Egyedi navigációs slider
Tokaji, villányi, és somlói borvidéken található termőterületeik segítségével, hungarikumok előállításán dolgozik évek óta a Zsirai Pincészet. Weboldaluk célja, hogy bemutassa az értékesítendő borokat és információt nyújtson a borvidékekről, a borok készítésének folyamatáról, illetve a pincészet megjelenéseiről különböző rendezvényeken.
Különleges feladatként tekintettünk a Zsirai pincészet weboldalának elkészítésére, mivel régóta szerettünk volna már borászatnak dolgozni. Ha egy ilyen oldalnál rendelésre is van lehetőség, akkor külön kihívást jelent, hogy az egyébként vékony üvegek, valamilyen módon esztétikusan jelenjenek meg az oldalon, de mégis átlátható legyen a teljes tartalom. Alapvető elvárás volt a megrendelő részéről, hogy letisztult, minimal design elemeket tartalmazó oldal legyen, de mégis a tőlünk elvárható ötletesség megjelenjen és feldobja a tartalmakat.
A legfontosabb dolog a borok előtérbe hozása volt, amihez a főoldalra egy lapozható megoldást javasoltunk, amivel a fontosabb termékek bemutathatóak, mellette pedig egy olyan borlistát találtunk ki, ahol nagy méretű, hívogató képeken keresztül navigálhat a látogató a megfelelő borhoz. Emellett kiemelten kezeltük a három borvidék megjelenésének kérdését is, így akár menüről, akár térképről kiválasztható a megfelelő terület, ahol azonnal szűri a rendszer a hozzá tartozó borokat és mutatja be a dűlőket.
A letisztultsághoz az alapkoncepció az volt, hogy kizárólag a területekkel és a borokkal kapcsolatos tartalmak színesek az oldalon, a felépítés szellős és a lehető legnagyobb termékképekkel dolgozunk. A galériában bejárhatóak a borvidékek és érdekes képekkel találkozhatunk a munkafolyamatokról. Az információs tartalmakon kívül, gyakorlatilag egy egyszerűbb webáruház is készült, amin keresztül bárki megrendelheti a Zsirai pincészet borait.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Egyedi borbemutató slider
Webáruház
Az 1996-ban alakult Gépszer Kft. jogelődjei révén több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a technológiai szerelőiparban. Következetesen végrehajtott stratégiájának eredményeképp mára az ország szinte valamennyi nagyobb ipari üzemében végez folyamatos, ismétlődő vagy eseti munkákat.
A gepszer.hu és az aquaprod.hu projekt esetén egy közös brandet kellett létrehozni, ami egyedi megoldásokkal és arculattal jelenik meg, úgy, hogy a két weboldal csak apróságokban különbözik egymástól. A teljesen reszponzív oldalak modern arcává váltak a nagy múlttal rendelkező cégnek.
A több mint 10 éves Natur Agro Hungária Kft. célja, hogy környezetkímélő, hatékony technológiákat vezessen be a magyar növénytermesztési gyakorlatba. Új weboldaluk egyszerre szolgál portfólióoldalként, portálként és több szintű webáruházként is. Komplex levélanalízisein és talajvizsgálatain keresztül pedig egyedülálló szolgáltatást nyújt az országban.
Ennek a weboldalnak az esetében igazán komplex feladatnak nézhettünk elébe: viszonylag vékony réteget érintő, speciális célcsoport számára kellett olyan összetett, több jogosultsági szinttel és funkciókkal ellátott weboldalt tervezni, amely érthető, használható és szerethető számukra. Így rendkívül gondos előkészítés előzte meg a munka minden fázisát.
A grafikai kialakítás során sikerült egy, a célcsoport számára tetszetős hangulatot teremteni, ahol a végére olyan részletekig mentünk el, ahol a szántó felett szálló madár, vagy a fa is olyan legyen, ami előfordul ezeken a területeken. Hasonló alapossággal elemeztük a programozáshoz szükséges információkat is, hiszen eddig manuálisan használt táblázatok alapján kellett dinamikus online levél és talajanalízisre alkalmas szoftvert létrehoznunk, számos más funkció mellett.
A végső eredmény mind látványban, mind funkcionálisan egyedülálló weboldalt hozott létre ezen a területen, ahol többek között bárki számára elérhető információk mellett, több szintű regisztrációhoz kötött szolgáltatások is helyet kaptak: analízisek, tápanyag kalkulátorok termékek rendelése, letölthető információk, fórum, felhasználók által beküldhető apróhirdetések, törzsvásárlói rendszer, online ajánlatkérés, kézzel rajzolt animáció és megannyi érdekes funkció.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Teljes körű web-hosting szolgáltatás
Webáruház, online levélanalízis és talajvizsgálat, kalkulátorok, törzsvásárlói rendszer, stb.
A Tour de Dental fogászati turizmussal foglalkozó oldalnak a célja, hogy teljes körű képet mutasson a pécsi magánrendelésről és a hozzá köthető szolgáltatásokról, amellett, hogy a szoftver rengeteg kiegészítő lehetőséget biztosít a leendő pácienseknek.
Mindig komoly feladatot jelent, ha egy komplex szolgáltatási struktúrával rendelkező vállalkozás számára készítünk oldalt, hogy megtaláljuk a helyes hangsúlyozását az egyes témáknak. Jelen esetben a fogászati turizmus, a magánklinika, az implantológia és a transzfer szolgáltatásainak bemutatása között kellett megtalálni az egyensúlyt, úgy, hogy a látogató számára az első pillanattól kezdve érthető legyen, hogy miről is szól az oldal.
Mivel a szolgáltatások célcsoportja kifejezetten a középkorú vagy annál idősebb fogászati problémákkal rendelkező látogatók, így úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk minél több módon ábrázolni a tevékenységet és a lehetőségeket. A grafikai kialakítás során pedig a nagy betűkre, a tipográfiával kiemelhető tartalmakra koncentráltunk.
Az elkészült oldal rendelkezik egy nagy méretű sliderrel, ami a fontosabb menüpontok felé navigálja a látogatót, illetve elirányítja Pécsig. Emellett készítettünk egy komplex árajánlatkérő és készítő űrlapot, ahova webáruházhoz hasonlóan lehet a szolgáltatásokat bepakolni. Az oldal tartalmi részeihez több egyedi aloldal, lista, és galéria is készült. Az ügyfélkapun keresztül pedig összetett kommunikációt folytathatnak a szolgáltatások igénybe vevői.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Teljes körű web-hosting szolgáltatás
JavaScript slider
Rengeteg egyedi funkció
Ügyfélkapu
Érdekes híreket, videókat, fotógalériákat kínáló portál, mely kifejezetten Baranya, Somogy és Tolna megyére koncentrál. Célja, hogy összefogja a hozzá tartozó televíziók híreit, műsorait és széles körű információkat nyújtson látogatói számára.
Grafikai téren az jelentette a kihívást, hogy rengeteg helyi médium mellett kellett megjelenni egy új oldallal, aminek egyértelműen ki kell tűnnie a többi közül, de ez nem mehet az érthetőség, az olvashatóság rovására. Koncepció szempontjából pedig olyan híroldalt kellett készítenünk, amely tulajdonképpen elvégzi egy televíziós weboldal funkcionalitását is.
A weboldal grafikailag egy hagyományos újság hatását kívánja kelteni a kereteivel, míg a tartalom modern formában jelenik meg. Három nyomatékosított területet különböztettünk meg: a hírek, a videók és a képgalériák. Ezeket veszik körbe, egészítik ki az egyéb funkciók és a hirdetések.
A végső kialakítás előremutatóan lehetőséget biztosít további, új funkciók bevezetésére, melyek kiegészíthetik az induló oldal funkcionalitását, amellett, hogy a fő irányvonalakat megtartja. A videógalériát összeköttetésbe hoztuk a hírekkel, így egymást erősítve működnek a funkciók.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Teljes körű web-hosting szolgáltatás
Facebook arculat
A XXI. századi piac kielégítése érdekében próbálnak modern belsőépítészeti elemeket vinni a kőfaragásba. Kizárólag természetes, jó minőségű anyagokból (gránit, márvány, mészkő, homokkő), szigorúan egyedi munkákat készítenek, hangsúlyozottan kézműves jelleggel.
Olyan minimál stílusú weboldalt kellett létrehoznunk, aminek a középpontjában a termékek állnak. Viszonylag kevés szöveges információt kellett megjeleníteni az oldalon, így olyan megoldást kellett találnunk, ami érdekessé teszi azokat.
A menüpontok száma és az információk mennyisége miatt scrollozható weboldal mellett döntöttünk, így tulajdonképpen egy lapon belül meg tudtuk jeleníteni a teljes tartalmat. Ez a megoldás kifejezetten a portfólió oldalak számára előnyös.
A végső weboldal a termékek kiemelését ötletes JavaScript effekttel oldja meg, amellett, hogy a fekete-fehér oldalszín a háttérbe helyezi a weboldal "feleslegesebb" elemeit. A referenciák bemutatása eltér az oldal logikájától, így megfelelően kiemeli a funkciót.
A Dent1st Cosmetic Dentistry & Dental Implant Centre egy patinás rendelő Londonban a történelmi Harley Street-en. Széles körű szolgáltatási körük bemutatására hoztuk létre a rendkívül funkció gazdag és egyedi weboldalukat, melyre érdemes néhány mélyebb pillantást is vetni.
A logó és az arculat tervezésénél, a modern irányvonalak mellett meg kellett jelennie néhány, a Harley Street-re vonatkozó "klasszikus" benyomásnak is, ami érdekes feladat elé állított minket. Emellett rengeteg menüpont került a specifikációba, melyhez olyan felépítést kellett tervezni, ami jól kiemeli a mélyen fekvő információkat.
A megoldást egy rendkívül szellős, széles oldal jelentette, ahol könnyebben átláthatóak az információk. A tartalmak elérését pedig három útvonalon valósítottuk meg: a menürendszer mellett egy egyedi slidert is készítettünk, ahol a nyomatékosított információk azonnal elérhetőek, illetve a footer-ben is megtalálhatóak az oldal tartalmai, oldaltérkép-szerűen.
Hosszú munka eredményeképpen jött létre a jelenlegi formájában elérhető Dent1st weboldal, ahol kiemelten nagy figyelmet fordítottunk a főoldali sliderre, a terméklistákra, a három szintű ajánlatkérő űrlapra, az egyedi táblázatokra és egy dinamikus tartalom-összekötő rendszerre, aminek segítségével formázott módon van lehetőség összeköttetésbe hozni szinte az összes aloldalt.
Egyedi webes arculat, logótervezés
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Support és tartalomfeltöltés
Saját szerver beüzemelése
A Rácvárosi horgászbolt 27 éve meghatározó szereplője a pécsi régió horgászpiacának. Széles kínálatuk a minőségi termékekre épít, aminek országos forgalmazását hivatott elősegíteni az általunk készített új, raktárkezelő szoftverrel szinkronizált webáruház.
A legnagyobb kihívást a speciális célcsoport jelentette, akik számára rendkívül egyszerűen kezelhető és egyértelmű webáruházat kellett tervezni, úgy, hogy a számukra megszokott sémák és értékesítést-ösztönző megoldások is visszaköszönjenek. Emellett érdekes feladat volt a vállalkozás egyedi raktárkezelő szoftveréhez igazítani a WB CMS-t, úgy, hogy kiegészítse és segítse a mindennapi működést.
A logó modernizálása után "Grunge" stílusú webes arculatot terveztünk, ahol a fő szempont a szellősség és az átláthatóság lett, nyilvánvalóan a termékeket kiemelve. Természetesen háttérrendszerül a saját CMS-ünk szolgált, amit tökéletesen lehet igazítani a raktárkezelő szoftverek elvárásaihoz.
Az összkép, a hangulat és az elrendezés jól illeszkedik a horgászok elvárásaihoz. A vásárlási folyamat rendkívül egyszerű és többszöri mellékattintás után sem jár adatvesztéssel. A raktárkezelővel létrehozott szinkronizáció segít a vásárlóknak, hogy valós időben kövessék a termékek elérési státuszát. A webáruház jelleg mellett olyan menüpontokkal támogatjuk a kellemes böngészést, mint horgászvíz adatbázis, írások, galériák és hírek.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Raktárkészlet, és számlázó szoftver interface elkészítése
Support és folyamatos tanácsadói szolgáltatás, online marketing eszközök
London történelmi belvárosában, a Harley Streeten található patinás rendelő számára készített céloldal, amely a centrum marketingtevékenységének kiszélesítése érdekében jött létre. Kiemelt ajánlataik így új köntösben jelenhetnek meg a brit közönség számára.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Egyedi animációk
Art-Innova Kft. 2001-ben alakult, cégük fő profilja az egyedi, teljes mértékben testre szabott konyha-, iroda-, étkezőbútorok, beépített szekrények valamint üzletberendezések. Weboldaluk célja, hogy a lehető legletisztultabb képet mutassa ügyfeleik számára.
Egyedi webes arculat, logótervezés
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Tartalomfeltöltés
A Fotoplus Kft. több mint 20 éve meghatározó szereplője a magyar fotócikk kereskedelem piacának. Rendkívül széles termékpalettájukhoz egy komplex webáruházat készítettünk. Support és tanácsadói szolgáltatásainkat igénybe véve, folyamatosan segítjük a napi munkájukat, így biztosítva versenyelőnyüket a piacon.
A több éves on-line kereskedelemben eltöltött tapasztalattal a háta mögött, a Fotoplus Kft. igen konkrét elképzelésekkel fordult hozzánk. Alapos igényfelmérés, majd stratégiatervezést követően alakítottuk ki azt koncepciót, mely segíti a jövőbeni céljaik elérését.
Az alaposan átgondolt felhasználóbarát kialakítás mellett, tömérdek olyan funkciót építettünk az oldalba, mely kiemeli azt a konkurens webáruházak sorából. Egyedülálló módon alakítottuk ki a több mint 15 ezer termékhez tartozó szűrési funkciót, mely segítségével nagymértékben gyorsítjuk a keresési folyamatot, illetve pontosságot.
A Hc Pointer Kft. csapatával való szoros együttműködésünk gyümölcseként, hoztuk létre az eddigi legösszetettebb webáruházunkat. Minden fontosabb adatot a számlázó és raktárkészlet nyilvántartó program szolgáltat a webáruház számára, nagymértékben könnyítve meg az adminisztrációs és logisztikai munkát. A rengeteg erőfeszítés melyet a keresőoptimalizálás terén tettünk, már az indulást követő első pár hétben érezhető változást hozott a régebbi oldalhoz képest.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.3 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Raktárkészlet, és számlázó szoftver interface elkészítése
Support, AdWords és tanácsadói szolgáltatás
A Pécsi Kistérség helyi termékeinek védjegye, a Mecsek Portéka. A védjegy a helyi termékek, márkák felépítését, a vállalkozások fejlődésének elősegítését és a térség imázsának emelését célozza meg. Lehetővé válik, hogy az itt élő emberek megismerjék a helyi portékákat, és tudatosan a környékbeli termelők és kézművesek termékeit válasszák vásárláskor.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Teljes körű web-hosting szolgáltatás
Hírlevél rendszer, termékbemutatás, pontozás, felhasználó kezelés
"Vadásznak lenni nagy öröm, kimondhatatlan gyönyörűség." - Baranya megyében, a déli országhatárhoz közeli Bogdása település mellett helyezkedik el a vadászház, ami természetes környezetben nyújt korszerű, a mai igényeknek mindenben megfelelő szálláslehetőséget, vadászati területet.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Teljes körű web-hosting szolgáltatás
Vadászati és vendégház téma bemutatása egy oldalon belül
Többnyelvű weboldal
Az egyetlen magyar komplex program, ami segíti a betegek hosszútávú gyógyulását. A honlap tulajdonosai szakorvosok, akik az új felület segítségével sikeresen bővítették információs szolgáltatásaikat.
Speciális téma, speciális igényeket teremt, melyet a korábbi sablonos weboldal nem tudott kielégíteni. Ezért a szervezet megkeresésére új weboldalt kellett készítenünk, ami kifejezetten a célcsoport számára nyújt információs és kommunikációs megoldásokat.
A fókusz a csapat, a betegség és annak részleteinek minél jobb bemutatására és a kommunikáció egyszerűsítésére koncentrál. Ezáltal könnyen megtalálható a weboldal a témában keresők számára, pillanatok alatt azonosíthatják a felmerült problémák tüneteit, és fordulhatnak az orvosokhoz.
Az elkészült weboldal jó alapot teremt arra, hogy a betegek, illetve azok szülői felismerjék a problémáikat és megoldást találjanak rá. Juhász Balázs fotói pedig még személyesebbé teszik a csapatot. A jövőben több fejlesztés is tervbe van véve, melyek kiegészítik, segítik a betegek kiszolgálását.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.3 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Support, AdWords és tanácsadói szolgáltatás
A barcsi székhelyű PB Computer elsősorban számítógépek, kiegészítők és egyéb számítástechnikai-elektronikai eszközök, iroda-technikai készülékek és alkatrészek értékesítésével, valamint szervizelésével foglalkozik. Új webáruházuk célja, hogy kiszélesítse az értékesítési területet, illetve a meglévő vásárlók számára minőségi böngészési, keresési lehetőséget biztosítson.
A PB computer webáruháza esetén a legnagyobb kihívást a komplex webáruház szoftver elkészítése jelentette, melyet összeköttetésbe kellett hoznunk a számlázó és raktárkészlet nyilvántartó szoftverrel, annak érdekében, hogy valós időben lehessen nyomon követni a készletváltozásokat. Emellett persze termékközpontúság került a fókuszba, ahogy ez egy webáruház esetén elvárható.
A WB CMS sokadszorra bizonyította, hogy összeköttetésbe hozható egy külső raktárkezelő szoftverrel. Hagyományos, érthető, egyszerű weboldal felépítést alakítottunk ki a termékek böngészésére, vásárlására. A tartalmi mezőre egy nagy méretű slidert terveztünk a kiemelt információk bemutatására.
A kész oldal minden eleme megfelel a webáruházaktól elvárható megjelenítésnek és funkcionalitásnak. Egyszerűsége és könnyű használhatósága fel van készítve a széles spektrumú vásárlói körre, így könnyű kezelhetőséget biztosít az internetet ritkábban használók számára is.
Egyedi webes arculat
WB webshop CMS 3.4 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Raktárkészlet, és számlázó szoftver interface elkészítése
Teljes körű web-hosting szolgáltatás
Juhász Balázs huszonkét éve jegyzett fotóművész. Többek között az esküvő-, reklám-, portré-, modell-, divat- és természetfotózásban jeleskedik. Eddig két könyve jelent meg: a Paris flâneur és az Álmom India. Tagja a Magyar Fotóművészek Szövetségének és a Pillanart Magyar Esküvőfotós Szövetségnek.
Balázs korábbi weboldalát még 2006-ban készítettük, de az Álmom India című könyve megjelenése előtt új tervekkel állt elénk. Olyan weboldalt szeretett volna, amin keresztül látogatói rendkívül barátságos körülmények között élvezhetik képeit, minimális designelemet tartalmaz és nem használja a korlátokat jelentő Flash technológiát.
Olyan fix magasságú weboldalt hoztunk létre, melyet horizontálisan új elemekkel, képekkel lehet bővíteni az adminisztrációs felületen keresztül. Az oldal - a JavaScript technológiának köszönhetően - egérkattintással, görgővel, és billentyűparanccsal is mozgatható lett, így azt az érzést kelti, mintha egy látványos asztali programot használnánk.
Egyszerűen navigálható, minimál design-al rendelkező, felhasználóbarát weboldalt hoztunk létre, ami a célnak megfelelően, elsősorban a képeket és azok leírását emeli ki. Az alapkoncepciót végül kiegészítettük egy szolid, kikapcsolható zenelejátszóval, és egy online rendelési felülettel, melynek segítségével Balázs könyveit is meg lehet rendelni az oldalon keresztül.
Egyedi webes arculat tervezése a kapott logó alapján
WB CMS 3.2 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése
SEO - Keresőoptimalizálás
AdWords kampány az Álmom India című könyv előrendeléséhez
Egyedi navigáció: egérkattintás, görgő, billentyűzet
A Prego márka immár 10 éve meghatározó szereplője a hazai lábbeli piacnak. Megújult webáruházuk esztétikusan mutatja be Juhász Balázs fotográfus termékképeit, amellett, hogy egyszerűen és gyors rendelést biztosít. Kiegészítő szolgáltatásaink pedig a hosszú távú sikereket alapozzák meg.
7-8 éve készítette még kollégánk a Prego korábbi weboldalát, amely kizárólag termékbemutatásra koncentrált. Ehhez képest egy olyan webáruházat kellett létrehoznunk, amely sokkal inkább kiszolgálja a vállalat értékesítési igényeit, nem beszélve arról, hogy az oldal megfeleljen a mai kor minden elvárásának.
Mivel jó minőségű, nagy méretű termékképekhez jutottunk, a weboldal felépítését is ezekre alapoztuk. A termékek kategorizálása, és bemutatása mind a vizualitásra törekszik, amellett, hogy a rendelést a lehető legegyszerűbben kezeljük, egy újszerű, egyedi kosármegoldással.
A megújult webáruház kapott egy nagyméretű JS slidert a főoldalra, melyen keresztül az aktuális információk jobban kiemelhetőek. Egyszerűen kezelhető, letisztult oldalt hoztunk létre, ahol a funkciók nem szerepelnek feleslegesen a főoldalon, így a kosár, a regisztráció, stb. csak akkor jelenik meg, ha szükség van rá.
A Boutique Hotel Sopianae Pécs első négycsillagos szállodája, amely a belváros szívében helyezkedik el. Építészete és kialakítása ellentétre épül - a kívül műemlék jellegű épület belsőépítészete a modern vonulatot tükrözi.
A hotel épületét végigjárva és a megrendelői igényeket részletesen felmérve már a fejlesztés előtt egyértelmű volt számunkra, hogy olyan weboldalt kell létrehoznunk, amely ötvözi a letisztultság és az egyszerűség érzését, amellett, hogy egyedisége kiemeli a hotel oldalak sokaságából.
Megrendelőinkkel közösen arra a koncepcióra jutottunk, hogy a legfontosabb információkat esztétikusan emeljük ki: a foglalást, az ajánlatkérést és az akciós ajánlatokat. Az arculatnak pedig ezeket a funkciókat kell kiszolgálnia.
Az elkészült, három nyelvű weboldal, információközvetítő és szobafoglalást könnyítő szerepét ellátva, kiváló háttértámogatást jelent a hotel munkatársainak. Egyedi közösségi oldala, komplex hírlevél rendszere segíti az információáramlást. Grafikai kialakításában hű maradt a hotel arculati kézikönyvéhez, amellett, hogy egyedi fejléce megkülönböztethetővé teszi konkurenciáitól.
Egyedi webes arculat a kapott logó alapján
WB CMS 3.3 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Komplex WB hírlevél rendszer
Mozaikból félpanorámakép a fejlécben
Egyedi facebook oldal (foglalási rendszer integrálása, nyitóoldal)
Az iPhoneclub.hu Magyarország egyik legnagyobb információs bázissal rendelkező iPhone és iPad témájú szakmai portálja. Az Apple felhasználók találkozóhelye, ahol érthető, logikus, kereshető felépítésben találják meg az információkat.
Egy évek óta működő blogot kellett megújítanunk úgy, hogy grafikailag valami teljesen egyedit alkossunk, ami az Apple világát érzékelteti, de emlékeztet a régi oldalra is. Emellett olyan könnyen böngészhető, logikus felépítést kellett kitalálnunk, ami nem csak az olvasókat segíti, de lényegesen jobb eredményt produkál a keresőkben, mint a korábbi.
Az iPhone-ok és iPad-ek világát költöztettük be a monitorra - a nagyszámú felhasználói visszajelzés és UX teszt során finomított design egyértelműen pozitív visszhangra lelt. Programozástechnikai oldalról egy teljesen dinamikus, interaktív rendszert hoztunk létre, ahol rendkívül sokszínű és mély információt tudnak elérni a látogatók. Az adminisztrációs felületre olyan egyedi megoldásokat kellett megvalósítanunk, ami a számos cikkszerkesztő és moderátor közös munkáját tudja megkönnyíteni.
Az iPhoneclub.hu a szakmai információit közérthető formában tárja a látogatók elé - logikus felépítése és navigációja biztosítja, hogy a tartalmak könnyedén elérhetőek az érdeklődők és a keresők számára egyaránt. A látvány, az arculat minden Apple felhasználó számára ismerős, szerethető és átlátható. Az oldal bonyolult reklámkezelési rendszerrel segíti a profittermelést. Az átadást követő, hirtelen megugrott látogatói szám bizonyítja munkánk sikerességét.
Kiemelt funkciók: Felhasználók által generált tartalmak (cikkek, hozzászólások, apróhirdetések), kiemelt fórum (Mai off), Blogrendszer, Magyarországon egyedülálló JB/Unlock infó, nyereményjáték rendszer, webmail a felhasználók számára, testre szabható banner rendszer, rendezvények/események közvetítésére alkalmas funkció, egyidejűleg több adminisztrátor munkájának segítése.
A Sporthotel Dachstein West*** Annaberg im Lammertal központjában, a Salzburg-i Dolomithegység csodás alpesi környezetében, a Dachstein West régióban fekszik, Salzburgtól 70 km-re. A weboldal rendkívül széles körű információs szolgáltatással bír, ami kiváló kiindulási alap a hotel marketingjének.
A weboldal készítése előtt több kihívással is szembe kellett nézni: a hotel régóta viseli a Sporthotel nevet, mégis az új webes megjelenésnek érzékeltetnie kellett, hogy nem csak az aktív pihenés szerelmesei találják itt meg a helyüket, hanem azok is, akik nyugalomra vágynak és ki akarnak szakadni a valódi természetbe. Ráadásul meg kellett annak is felelni, hogy egy oldalon belül változtatható legyen a téli-nyári hangulatvilág.
A koncepció alapjául Juhász Balázs fotóművész képei szolgáltak, melyek kiemelik a hotel és a táj jellegzetességeit. Ezeket felhasználva építettük az arculatot a nagyméretű, mozgó képek köré. Ezzel a képközpontú hozzáállással a téli-nyári designváltás nagyobb része is megoldottá vált. A szoftvert pedig a régi oldal tapasztalatainak és az új igények függvényében alakítottuk ki.
A nagy bemutató képek, a menüsorba rejtett fotók a monitorra varázsolják az osztrák alpesi hangulatot. A rengeteg információ, a többnyelvű rendszer, a komplex hírlevélkezelés, a kapcsolt közösségi oldalak, és az RSS szolgáltatás pedig segíti a látogatókat, hogy a lehető legkönnyebben tájékozódjanak a hotelről, a környékről és az aktuális eseményekről. A bemutatást fotó- és videógaléria is támogatja. A weboldalon, illetve Facebookon is könnyedén foglalható szoba, kérhető ajánlat.
Egyedi webes arculat tervezése a kapott logó alapján
WB CMS 3.2 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
JavaScript alapú látványos, saját fejlesztésű csúszóelemek, téli-nyári designváltás
Komplex hírlevélrendszer
Egyedi Facebook oldal, online foglalás integrálása
A méltán neves Monarchia sörház étterem közvetlen a Pécsi sörfőzde szomszédságában található. A vendéglő elhivatott célja, hogy rendkívül magas minőségi szolgáltatást nyújtson az étkezni vágyóktól a sörözésre érkezőkig. Két külön terem és télikert várja az ide látogatókat.
Ma már rengeteg étterem rendelkezik weboldallal, hogy bemutassák áraikat, szolgáltatásaikat. 2005-ben sikerült a korhelypubot kiemelni ezeknek a sorából, 2010-ben ugyanezt a Monarchiával kellett elérnünk. A kor elvárása volt, hogy mindezt már ne Flash használatával, hanem modernebb technológiával oldjuk meg.
A grafikai koncepció középpontjában az állt, hogy illeszkedjen az étterem hangulatához, és minél kisebb helyen, minél több információt jelenítsünk meg. Mindezt kizárólag JavaScript technológiával valósítottuk meg. Az étterem hangulatának bemutatását az arculaton kívül, jó minőségű, nagy méretű váltakozó képekkel oldottuk meg.
Az étlapra készült weboldal viszonylag kis helyen, mindenki számára egyértelműen jeleníti meg az információkat. Külön menüpont nélkül, a főoldalról lenyitható a heti menü, megjeleníthető a hírlevél feliratkozás. Az információ áramlást a hírek, a galéria, az étlap/itallap és a hírlevél rendszer szolgálják.
Egyedi webes arculat tervezése a kapott logó alapján
WB CMS 3.2 és a weboldal programozása, felépítése
JavaScript alapú mozgó elemek
WB hírlevél rendszer
SEO - Keresőoptimalizálás
Egy tatabányai közösségi vásárlásra és ingyenes kuponokra épülő kezdeményezés közösségi marketing támogatását valósítottuk meg a projekt keretében. Ezen keresztül a látogatók a Facebook segítségével is eljuthatnak a legújabb ajánlatokhoz, információkhoz.
Egy már kész weboldal mellé kellett a közösségi marketing koncepciót igazítani, úgy, hogy akár önmagában is megállja a helyét. Amellett, hogy meg kellett valósítani az összeköttetéseket a weboldal és a Facebook rajongók között, létre kellett hoznunk egy olyan alkalmazást is, amin keresztül információkat lehet gyűjteni a vásárlók szokásairól, igényeiről.
A weboldaltól független, mégis alapvető elemeiben (logó, színvilág) azonos Facebook arculatot hoztunk létre, amely végigkíséri az összes fület és alkalmazást. A funkciókat úgy alakítottuk ki, hogy minden fontos információ rendelkezésre álljon és elérhető legyen.
Két információs fül (Üdvözöljük, Hogyan működik) segíti a látogatókat, hogy eljussanak a kívánt oldalakra. Emellett megtalálhatóak a közösségi ajánlatok és az ingyenes kuponok, melyekre kattintva eljutunk a weboldal kívánt elemeire. Az információgyűjtést pedig, egy külön erre a célra készített egyedi kérdőíves alkalmazással oldottuk meg.
Facebook arculat tervezés
Egyedi iFrame alkalmazások:
A SIPO Patikák új szemléletet hoz a gyógyszertárak világába: céljuk, hogy átalakítsák a patikákról kialakult képet, azzal, hogy sokkal emberközelibb kiszolgálással várják ügyfeleiket. Folyamatosan dolgoznak azon, hogy a vevők igényeit minél jobban kielégítsék, azáltal, hogy rengeteg plusz szolgáltatást építenek a tevékenységükbe.
A weboldal tervezésekor figyelembe kellett venni, hogy olyan területeken kell termékeket értékesíteni, ahol a vásárlók még rendkívül bizonytalanok az online rendeléssekkel szemben. Továbbá arra is figyelnünk kellett, hogy az oldal bővíthető legyen a jövőben. A 2007-es indítás óta rengeteg új feladatot kaptunk: 2009-ben arculatváltás, 2011-ben komplex hírlevél rendszer, koncepcionális átalakítások és közösségi marketing megjelenés
Egy zenekar weboldalánál a legnagyobb kihívást mindig az jelenti, hogy a honlap hangulata tükrözze azt az érzésvilágot, amit az együttes a hangokkal próbál átadni. Ehhez nem elég, ha a fejlesztő elhelyez néhány képet a bulikról, az összképnek kell nyújtania az egyediséget, a hangulatot.
A banda világzenei stílusához legjobban a szabadság érzését tudtuk társítani, amihez pedig az kellett, hogy teljesen eltérjünk a szokásosnak mondható webes elrendezésektől, képi világtól. Így a kézi rajzot választottuk megoldásnak, ami lehetőséget biztosított a tréfás képek és ötleteket kivitelezéséhez.
Az elkészült oldal hangulata visszaadja a zenéből áradó felszabadultságot, amellett, hogy minden fontos információ és funkció gyorsan elérhető rajta. Koncertlista, kép- és videógaléria és sajtómegjelenések segítik a látogatókat a zenekar megismerésében. Az oldal alján található papír galacsin pedig a kellemes zenét szolgáltatja számukra.
Néhány vicces érdekesség az oldalról: az oldal le-föl görgetésének ismétléseivel egyre feljebb erőltethető a logóval rendelkező léggömb, elindítható a repülő, feldönthető a sátor melletti üveg (de nem áll egyenesbe = ez gonoszság), kihajtogatható a zenelejátszó a papír galacsinból, a zenekar tagjait is megtekinthetjük az oldal alján, a bal alsó sarokba található macska pedig felfedi a leplet a készítőkről!
Magyarországon a Golderádó Kft. mindig meghatározó tényező volt az ékszerpiacon. Innovációival mindig kihívást jelentett a többi gyártónak, nagykereskedőnek. Weboldaluk az általános információkon túl bemutatja a világpiaci, illetve saját nemesfém felvásárlási és eladási árait.
Egyedi webes arculat a kapott logó alapján
WB CMS 3.3 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Folyamatosan frissített világpiaci nemesfém és valuta árfolyamok, diagrammok
Világpiaci árakból szoftverünk segítségével kalkulált eladási és felvásárlási árak
Integrált online katalógus megtekintés
Országtérképen bemutatott partnerlista
A De Puta Madre 69 márka különlegessége, hogy belső érzéseket vetít a pólókra. A tervező, Ilan Fernandez üzenete: ne csinálj semmit illegálisan, ne használj drogot csak azért, hogy másként érezz és ne káromkodj. Az üzlet megszűnése után a weboldalt referenciamunkaként üzemeltetjük.
Egy olyan extravagáns márka esetében mint a DPM, a weboldallal kapcsolatos elvárások is rendkívül magasak voltak. Nem csak a termékek és információk egyedi megjelenítését kellett megoldani, át kellett adni a DPM életérzést és hozzá kellett járulni a a márka követőinek gyarapításához.
A weboldal koncepciójául a márka története szolgált: Ilan Fernandez Uzzan, kolumbiai drogdíler, akit 1991-ben tartóztatták le Spanyolországban illegális drogok terjesztéséért és fegyvereladásért, a börtönben azonban megbánta bűneit, s ezen érzelmeit pólókra festve üzent a világnak. A felvázolt kép, a hangulat megkísérli visszaadni azt a képet, amit a tervező látott maga előtt, amikor a márka született.
Az aprólékosan megtervezett design-elemek érdekessé teszik munkánkat, a különleges webáruház pedig visszatérésre ösztönzi a látogatókat. A kapcsolgatható televízió, a rádióban váltható háttérzene, az egyedi videólejátszó, a webáruház mind olyan egyedi és szokatlan, mellyel a DePutaMadre69.hu kitör a weboldalak sablonjai közül. Az olyan apróságok, mint a lapozó vagy a képkeretek is hosszú munkanapok eredményei... azonban az igazi érdekességről mégis az ötödik pontban olvashat.
Munkáink során fontosnak tartjuk, hogy olyan apróságokat helyezzünk vagy rejtsünk el az oldalon, amivel már az első pillanatban megnyerjük a látogatók figyelmét. Az átkapcsolható TV (az első csatorna saját videofelvétel), az ablak előtt elhaladó rendőrautó, a háttérben változó időjárás és napszakok, az egérrel lekapcsolható fények a toronyházakon, a kimozdítható pók a felső sarokból, a webshopban megzavarható lámpa és az erre való kattintással előidézett börtönbe zárás mind olyan elem, mellyel kisebb portálokhoz hasonló látogatási időt sikerült elérni egy egyszerű portfólió oldalon.
Egyedi webes arculat tervezése a kapott logó alapján
WB CMS 2.0 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése
SEO - Keresőoptimalizálás és SMO (Social Media Optimization)
Ruhapróba videó forgatása, vágása és integrálása az oldal egyedi televíziós megoldásába
Rengeteg egyedi FLASH-es megoldás, továbbá forgatható termékes webáruház
2008-ban készítettük a Fordan Biliárd Center weboldalát, így érdekes feladatnak és kihívásnak ígérkezett, hogy 2010-ben a Póker klub honlapjával is mi foglalkozzunk. Egyrészt meg kellett birkózni azzal, hogy Magyarország első legális pókertermének exkluzív hangulatát tükrözzük, másrészt saját magunkhoz képest is meg kellett újulnunk.
2008-ban készítettük a Fordan Biliárd Center weboldalát, így érdekes feladatnak és kihívásnak ígérkezett, hogy 2010-ben a Póker klub honlapjával is mi foglalkozzunk. Egyrészt meg kellett birkózni azzal, hogy Magyarország első legális pókertermének exkluzív hangulatát tükrözzük, másrészt saját magunkhoz képest is meg kellett újulnunk.
A kapott logóból, hosszas előkészítés, fotózás és modellezés után álltunk neki egy olyan webes arculat létrehozásának, mely tükrözi a terem színvonalát, egyediségét és egy interaktív portál működtetésére is lehetőséget biztosít.
A végeredmény egy JavaScript támogatású weboldal lett, ahol a felhasználók nem csak egyszerűen és gyorsan találják meg a pókervilággal kapcsolatos információkat, de kényelmesen hozzá is szólhatnak és értékelhetik is azokat. Az oldal központi információs bázisként támogatja a vállalkozás online és offline megjelenéseit. Munkánknak köszönhetően egy összetartó online pókeres közösség, stabil látogatottság alakult ki.
A WB CMS lehetőséget biztosít arra, hogy a hírek és a versenynaptár eseményei automatikusan bekerüljenek a hírlevelekbe, illetve ki legyenek szórva a népszerű közösségi oldalakra - így egyszeri feltöltéssel, az összes kapcsolt területen megjelennek az információk. Az egyedi grafikájú hírlevelek tartalmát a háttérrendszer automatikusan szerkeszti.
Egyedi webes arculat tervezése a kapott logó alapján
WB CMS 3.2 és a weboldal programozása, felépítése
JavaScript alapú naptár, komment- és fórumrendszer készítése
Hangulat videó forgatása, vágása és integrálása az oldalra
SEO - Keresőoptimalizálás és SMO (Social Media Optimization)
A nagy múltú Capri Cukrászda 1985 óta szolgálja a pécsieket, néhány éves szünet után 2011-ben nyitott újra. A weboldalon a főbb információkon kívül megtekinthető az étlap-itallap-fagylaltlap, valamint ajánlatkérésre is lehetősége van a látogatónak.
Egyedi webes arculat tervezése a kapott logó alapján
WB CMS 3.2 és a weboldal programozása, felépítése
JavaScript alapú, menüpontokra váltakozó fejléc
Logó alapján szerkesztett webes fagylalt kínálat
SEO - Keresőoptimalizálás
1987-től 2010-ig a magyar zenei ipar egyik meghatározó szereplőjeként tevékenykedett a Kispál és a Borz zenekar. Hatalmas népszerűségük és sikerük bizonysága, hogy 2010-es búcsúkoncertjükön 45.000 néző volt jelen. 2007-ben készítettük weboldalukat, ami máig kiszolgálja a rajongók igényeit.
Külön kihívásnak tekintettük, hogy egy ilyen nagy múlttal rendelkező zenekarnak és rajongói tábornak kell megfelelnünk. Fontos volt, hogy a weboldal minden elemében visszaadja azt az alternatív hangulatot, amit a zenekar egyébként is közvetít.
A weboldal koncepciójául egy utca szolgált, ahol megelevenedik a zenekar stílusa, sokszor groteszk humora. A fejlécet Flash-ben terveztük, hogy látványos és lendületes animációkkal kössük le a látogatók figyelmét. A látványon túl természetesen hagyományosabb módon is meg kellett jeleníteni a fontos információkat.
Hosszú fejlesztési idő alatt készült el a végleges, minden elemében egyedi weboldal, ami rengeteg elismerést hozott a szakmában. A rajongók megtalálták a hozzájuk illeszkedő felületet, amit több tízezer fórumhozzászólással háláltak meg. A weboldal, a zenekar feloszlása után is őrzi a Kispál és a Borz hangulatot, és szerez örömöt látogatóinak.
Egyedi webes arculat tervezése a kapott logó alapján
WB CMS 1.07 és a weboldal programozása, felépítése
Rengeteg egyedi Flashes megoldás: Média, újság, művészbejáró, stb.
Hangulat videó forgatása, vágása és integrálása az oldalra
SEO - Keresőoptimalizálás
2010 januárjában szállt be az utazási irodák versenyébe Pécsett a Koffer Travel utazási iroda, azzal a céllal, hogy rövid idő alatt meghatározó szereplőjévé váljon az utazásszervezők piacán. Folyamatos és változatos online és offline marketingtevékenységének köszönhetően sikeresen tört be a város életébe.
A vállalkozás megalapítása óta, a márkabevezetéstől napjainkig dolgozunk együtt a Koffer csapatával, így folyamatosan újabb kihívásokkal találkozunk. Először a márka bevezetésének támogatása, majd az online jelenlét erősítése volt a cél. Mostanára pedig az utazó közönség igényeinek megfelelő hír- és cikkírói support munkával kell megfelelnünk.
A weboldal koncepciójának kidolgozásánál úgy kellett valamilyen jó hangulatú, figyelemfelkeltő arculatot kialakítani, hogy ez ne menjen a rengeteg utazási ajánlat megjelenítésének kárára. A homokos tengerpart és a napernyő hangulatos keretet ad a témának.
Az elkészült weboldal esztétikus bemutatását teszi lehetővé az utazási ajánlatoknak, a fontosabb információknak. A végleges szoftver rendkívül idő- és költséghatékony megoldásokat vonultat fel, hiszen a felvitt információk automatikusan bekerülnek a komplex hírlevélrendszerbe, továbbá az SMO modulnak köszönhetően a közösségi oldalakra is. A 2011 februárjában indított hír- és cikkírói support szolgáltatásunknak köszönhetően 3 hónap alatt 80%-al nőtt a látogatottság.
Egyedi webes arculat tervezése a kapott logó alapján
WB CMS 3.1 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése
SEO - Keresőoptimalizálás és SMO (Social Media Optimization)
Komplex hírlevél rendszer
Support szolgáltatás (hírek és cikkek írása)
A CG esetében azzal a kihívással néztünk szembe, hogy hogyan lehet növelni az értékesítést az egyéni felhasználók felé, és miként lehet egyszerűsíteni a viszonteladó partnerek mindennapi munkáját. Ehhez a 2009-ben készült portfólióoldal már nem nyújtott elég funkciót, így a webáruház és az online jelenlét erősítése lett a feladat.
A megoldást a weboldal átszabása, webáruházasítása jelentette. Ehhez szükség volt arra is, hogy összeköttetésbe hozzuk az oldalt, a CompuGroup egyedi raktárkészlet nyilvántartó szoftverével. Megkeressük a lehető legcélszerűbb felépítést, mely könnyedén értelmezhető a látogatók számára.
A CompuGroup webáruházán keresztül minden látogató logikusan kategorizált felépítésben, szűrhetően böngészhet a termékek között, valós időben láthatja, hogy melyik üzlet tartja őket raktáron, vagy előrendelhető e. Ezzel kiváló felületet biztosít az egyéni és az üzleti partnerek számára egyaránt.
A Minerva udvar és az árnyasliget 1 lakópark weboldala után kaptuk meg az árnyasliget 2 online megjelenésének kivitelezését. Azóta tulajdoncserék miatt a weboldal nem érhető, el, de referenciaként megtekinthető nálunk.
Egyedi webes arculat a kapott logó alapján
WB CMS 3.2 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Flash alapú lakásválasztó, JavaScript alapú lekérdezésekkel
Háttér animáció
SEO - keresőoptimalizálás
A MINERVA Holding cégcsoport 2005 óta megrendelőnk. A Minerva Ház és a két Árnyasliget lakópark után az ujpecsilakas.hu gyűjtőoldal elkészítése lett a feladatunk. Új és használt lakások, irodák és kiadó ingatlanok tekinthetők meg az oldalon keresztül, segítve ezzel a lakáskeresők választását.
Logó és egyedi webes arculat tervezése
WB CMS 3.3 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése
SEO - Keresőoptimalizálás
A Sporthotel Dachstein West közösségi marketing tevékenységének megerősítése céljából hoztuk létre az egyedi Facebook nyitó oldalt, és a három nyelvű ajánlatkérés funkciót. Ezáltal a Facebook elhagyása nélkül lehet eljutni a honlap különböző oldalaira.
A fejlesztés során a következő oldalakat készítettük el:
Egyedi nyitóoldal
Ajánlatkérés magyarul
Ajánlatkérés angolul
Ajánlatkérés németül
A Boutique Hotel Sopianae weboldalának tervezésének keretében valósítottuk meg a közösségi marketing megjelenését. Az egyedi nyitóoldalon keresztül eljuthatunk a weboldal fontosabb menüpontjaira, továbbá 3 nyelven kérhetünk ajánlatot szobafoglalásra online.
A fejlesztés során a következő oldalakat készítettük el:
Egyedi nyitóoldal
Ajánlatkérés magyarul
Ajánlatkérés angolul
Ajánlatkérés németül
Az LDSZ Vagyonvédelmi Kft. Facebook nyitóoldala lehetőséget biztosít arra, hogy a tagok egyetlen kattintással eljussanak a weboldal nagyobb termékkategóriáira, illetve megismerjék szolgáltatásaikat.
A 2011-es SIPO Patikát érintő fejlesztéseink egyik sarkalatos pontja a közösségi marketing oldal beindítása. Ehhez a szükséges egyedi Facebook oldalt úgy készítettük, hogy a látogatók az ikonokra kattintva egyből eljussanak a webáruház termékkategóriáihoz.
Support szolgáltatásunk keretében vállaltuk a Carbonstyle meglévő weboldalának fenntartását, és ennek a része volt az egyedi Facebook nyitóoldal elkészítése, melynek célja, hogy érzékeltesse a karbonhatást, mint autófóliázási technológiát.
Póló, ruházati és ajándéktárgy kis- és nagykereskedés, melynek tevékenységi köre a pólókereskedés és szitanyomáson túl, mára promóciós, üzleti, munka- és ESD ruházati gyártó, valamint ajándéktárgyak és promóciós eszközök kereskedelmére is kiterjed.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Alap társfinanszírozásával valósult meg, melynek kivitelezői CRM oldalról a Webstart Csoport, webáruház oldalról pedig a Weblapbolt. Az volt a feladatunk, hogy egy dinamikus ruhatervezővel felvértezett komplex webáruházat hozzunk létre, melyen keresztül a partnerek és a látogatók, gyorsabban és pontosabban menedzselhetik megrendeléseiket.
Egy Flash alapú szerkesztőfelületet hoztunk létre, melyet integráltunk a webáruház- és a rendeléskezelő modulokba, így a weben böngészett termékeket könnyedén lehet szerkeszteni, saját képekkel, mintákkal és szövegekkel díszíteni, végül megrendelni. Odafigyeltünk arra is, hogy a webáruház mellett, megfelelő mértékben kerüljenek bemutatásra a vállalkozás további szolgáltatásai is.
Egy dinamikusan bővíthető, márkánként szűrhető webáruház készült el. A látogatók profiljukon keresztül követhetik nyomon rendeléseiket. Az újdonságok megosztását egy komplex, egyedi levélmintákkal kiegészített hírlevél rendszerrel támogattuk. A keresőoptimalizálásra fordított kiemelt figyelem eredményeképpen a fontos kulcsszavakra csakhamar az első helyek valamelyikére került a weboldal.
Egyedi webes arculat tervezése, a kapott logó webesítése
WB CMS 3.3 és a weboldal programozása, felépítése
Flash ruhaszerkesztő
WB hírlevél rendszer
SEO - Keresőoptimalizálás
Az Econventio Egyesület - a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karával közösen - 3 fordulós pénzügyi felmérőt hirdetett. A felmérés célja egyrészt az ismeretterjesztés, másrészt pedig az, hogy teljes képet kapjanak az iskoláskorú gyerekek pénzügyi ismereteiről, és megállapítsák, melyek azok a területek, amelyek fejlesztésre szorulnak.
Az Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület weboldalának elkészítésével egy időben kaptuk a megbízást az első nagyobb projektjük, a "Pénzügyi vetélkedő és ismeretterjesztő" mikrosite-jának elkészítésére. A tesztrendszer célja, hogy a regisztráló diákok online tesztsorokat tölthessenek ki, az információkat statisztikákká lehessen alakítani és több úton is informálni lehessen a résztvevőket.
A 14-18 éves célcsoport kiszolgálása érdekében, illetve a témából fakadóan egy diák íróasztalát jelenítettük meg. Így adta magát, hogy minél több kézzel rajzolt grafikai elemet helyezzünk el a papíron, ami amellett, hogy oldottabbá teszi a pénzügyi teszt hangulatát, tetszetős bemutatása is az információknak. A kérdőívek létrehozására és menedzselésére egy saját fejlesztésű webalkalmazást terveztünk, melynek nehézségeit elsősorban az adminisztrátorok által elérhető számos funkció adta.
A kész weboldal első próbájára 62 iskola regisztrált, a diákok összesen 14.174 tesztet töltöttek ki - a 265.080 választ feldolgozó tanulmány 2011 őszére készül el, ami vélhetően az egyik legnagyobb információmennyiséggel rendelkezik a témában. A rengeteg tanuló informálását komplex hírlevélrendszerrel támogattuk. Az adminisztrációs felület kényelmes és sokoldalú hozzáférést biztosít az eredmények kiértékeléséhez. Az oldal készen áll a jövőbeni felmérések menedzselésére.
A kézzel rajzolt grafikai megjelenítések mellett, érdemes még megjegyezni, hogy a kalkulátor, a ceruza és a papír áthelyezhető, ezzel tetszés szerint alakítható az asztal tartalma. Olyan időzíthető tesztrendszert készítettünk, ahol megrendelői oldalról az összes lehetséges statisztikát a webalkalmazás szolgáltatja. Különös figyelmet fordítottunk a felhasználói tesztek írására: ezek még akkor sem szakadnak meg, ha a kitöltés közben megszakad az internetkapcsolat vagy a látogató elhagyja az oldalt.
Egyedi webes arculat tervezése, logótervezés
WB CMS 3.3 és a weboldal programozása, felépítése
JavaScript alapú tesztrendszer
SEO - Keresőoptimalizálás
Az Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület a pénzügyi intelligencia fejlesztése és a közérthető pénzügyi ismeretek népszerűsítése céljával alakult. Weboldalukon a látogatók tájékozódhatnak a tevékenységükről, pénzügyi ismereteiket bővíthetik.
2009-ben indult útjára a horgaszclub.hu közösségi oldal... azóta dinamikus fejlődés, rengeteg fejlesztés tette lehetővé, hogy mára Webáruház, interaktív felületek sokasága, és felhasználók által bővíthető térképes horgásztó, szálláshely, esemény és fogásrekord adatbázis jöhessen létre.
Az oldal indulása előtt figyelembe kellett venni, hogy a megcélzott felhasználói, a horgászok, nem tartoznak a legaktívabb internetezők közé. Ráadásul a hosszú távú célok között szerepelt, hogy az oldal tartalmainak nagy részét a felhasználók generálják.
Kezdetben a weboldalt a márkabevezetésre és a közösségépítésre koncentráltuk, ezért rengeteg interaktív funkciót építettünk be. A márka megismertetésének egyik sarkalatos pontja lett a "csajok parton", ahol érdekes elegyét láthatta a látogató a horgászcikkeknek, és a dekoratív hölgyeknek.
Mára az oldal több ezer termékkel rendelkező webáruházzal, rengeteg interaktív funkcióval és egy olyan egyedülálló térképes megoldással rendelkezik, ahol bárki feltöltheti kedvenc horgásztavát, élményét, vagy vendéglátóhelyét. Közösségi marketing területén is rendkívül aktív lett a horgászclub, ahol már több, mint 3000 Facebook felhasználóval jeleskedik.
A Hálózati Gyógyszertárak Szövetségének célja, hogy egy szervezetbe tömörítse azokat a patikahálózatokat, akik segítségével erősebb fellépést tudnak tanúsítani a gyógyszerpiac fejlődése érdekében, azért, hogy sokkal betegorientáltabb szolgáltatói piac jöhessen létre.
Egyedi webes arculat a kapott logó alapján
WB CMS 3.2 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Komplex WB hírlevél rendszer
Integrált térkép a tagokról, nagyítás függvényében csoportosított jelölőpontokkal
Fórum, privát fórum, hozzászólásrendszer és eseménynaptár a portálosítás érdekében
2006.-ban adtuk át a pécsi Korhely Pub weboldalát. A weboldal még abban az évben megkapta az akkoriban rendkívül rangos HWA díjat, egyedi megjelenéséért és ötletes megoldásaiért.
Egyedi webes arculat a kapott logó alapján
WB CMS 1.06 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése
Rengeteg egyedi Flash-es megoldás
SEO - keresőoptimalizálás
A Vesta Ingatlanközvetítő 2010 nyarán azzal az elhatározással jött létre, hogy minőségi szolgáltatással felvegye a versenyt az ingatlanpiac számtalan szereplőjével. Céljuk, hogy az ingatlanokat kereső és kínáló embereket felelősséggel, magas színvonalon, lelkiismeretesen szolgálják ki.
Egy új ingatlanközvetítőnek nehéz feladat megvetni a lábát egy ilyen sokszereplős piacon. Olyan megoldást kellett kidolgozni, ami már az első pillantásra profizmust és a a cég szolgáltatásainak magas minőségét emeli ki. Az oldal készítésénél figyelembe kellett venni, hogy bárki feltölthesse és szerkeszthesse a saját ingatlanait, azokat számos kategória szerint besorolhassa, ezzel könnyítve az ingatlanokra vadászók dolgát.
Megoldásunk során - az oldal prioritásainak megfelelően - három főbb szempontot vettünk figyelembe: első ránézésre megtalálni a komplex keresőt, a kiemelt ingatlanok és albérletek listáját, illetve a regisztrációs és hirdetés feltöltési mezőt. Munkánknak köszönhetően a felhasználók pillanatok alatt megtalálják a számukra értékes információkat.
Magyarországon egyedülálló ingatlan-adatlapokat hoztunk létre, ahol ugyanolyan könnyű megtalálni a képeket, a videókat, az alaprajzokat vagy éppen a térképet, mint az ingatlan környékének információit és a kapcsolódó tömegközlekedési adatokat. A felvitt információk egyszerűen kereshetők az oldal bármely részéről. A látogatók egyszerű regisztrációval tölthetik fel ingatlanjaikat, videókkal, képekkel, de akár részletes információkkal kiegészítve azt.
Egyedi webes arculat és logótervezés
WB CMS 3.2 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése
Rendkívül komplex ingatlan keresési rendszer
Felhasználók által frontendről tölthető ingatlanok, egyedülálló ingatlan bemutatás
SEO - keresőoptimalizálás
A H-Copex irodatechnika amellett, hogy Canon System Partnere és Szervíz Partnere minősítéssel rendelkezik, irodabútorok és irodai székek széles skáláját nyújtja vásárlói számára. Az általunk készített portfólióoldal esztétikus bemutatását végzi a kapható termékeknek, információknak.
A Fordan Center Magyarország egyik legszínvonalasabb biliárdterme, 16 darab Dynamic II-es professzionális biliárdasztallal. Minőségi szórakozási lehetőséget biztosítva minden korosztály számára. Széles italválasztékával, rendszeres akciókkal, nívós konyhával várja vendégeit.
Egyedi webes arculat a kapott logó alapján
WB CMS 2.0 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése
SEO - keresőoptimalizálás
A 2006-ban készült oneday.hu évekig a második legnagyobb esküvői portál volt hazánkban, amit annak köszönhetett, hogy hatalmas térképes cégadatbázissal, és rengeteg, felhasználók által generált tartalommal rendelkezik. A házasulandó párok saját szerkesztésű blogokat vezethetnek az oldalon, és rengeteg interaktív funkciót használhatnak.
Logó és egyedi webes arculat tervezése
WB CMS 1.06 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése
SEO - Keresőoptimalizálás
A Weblapbolt első nagyobb saját projektje
Kiemelt funkciói a 2006-ban még korát megelőző cégtérkép és a felhasználók által készíthető saját blog oldalak
Beremend város weboldalának célja, hogy központi információs portálként funkcionáljon a környék irányt érdeklődő látogatók és a városlakók számára. Az oldal interaktív funkciói között fórumot, galériát, szavazási rendszert is találni.
Egyedi webes arculat a kapott logó alapján
WB CMS 2.0 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése
interaktív funkciók: fórum, szavazás
SEO - keresőoptimalizálás
A Villányi-hegység lábánál található mediterrán klímájú városkában, az európai hírű gyógyvíz otthonában, Harkányban található a négycsillagos a Dráva Hotel Thermal Resort szálloda, a gyógyfürdő közvetlen szomszédságában, csendes, zöld környezetben.
A szalaiusz.hu csapata saját felszereléssel járja a nagyobb eseményeket, ügyfeleinek programjait és internetes élő adásban közvetíti azokat. Rendszerünk segítségével a közvetítések alatt külön sávban tehetnek közzé információkat, ahogy a hagyományos televízióban látható.
Egyedi webes arculat és logótervezés
WB CMS 3.0 háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése, SEO
Élő közvetítés és videoarchívum
WB hírlevél rendszer
Hirdetésrendszer
A Stang Bádogos Kft tevékenységi köre a bádogos munkákra, fémlemezfedésekre, tetőszerkezet-építésekre, vízszigetelésre terjed ki. Weboldalukon megtekinthető az összes olyan információ, ami ahhoz szükséges, hogy a látogató megismerje a cég tevékenységét, referenciáit.
Az Avair konyha korszerű konyhaeszközök forgalmazásával foglalkozik. Kifejezetten felső kategóriás termékei a modern háztartások igényeit kívánják kielégíteni. Viszonylag kevés számú termékükről webáruházukban részletes információkhoz lehet jutni. Saját receptjeik pedig kiváló támogatást nyújtanak a termékeiknek.
A Mixtrade Magyarország húsipari és tejtermékek forgalmazásával foglalkozik. Pontosságuk és alacsony áraik szavatolják a vállalkozás és partnereik fejlődését. Weboldalukon megismerhetőek termékeik, és forgalmazott márkáik.
Az oldal a Pannonsafe Group befektetésekkel, biztosításokkal és hitelekkel foglalkozó központi gyűjtő oldala. A rengeteg témához kapcsolódó információ mellett, biztosítás összehasonlító és tarifáló oldal is, aminek segítségével ügyfeleik személyre szabott igényeiknek megfelelően számolhatják díjaikat.
A biztosítási piac éles versenyhelyzete folyamatos kihívások elé állítja az okok.hu stábját, és rajtuk keresztül minket is. A folyamatos fejlődés és terjeszkedés rengeteg változtatást és újítást igényelt a weboldal életében.
A központi oldal elkészítésénél a legfontosabb szempont az volt, hogy mindenki számára érthető hídként funkcionáljon a tarifáló oldal felé, de mégis elegendő információt szolgáltasson a látogatók számára pénzügyi kérdésekben. Folyamatos növeljük a vállalkozás kommunikációs lehetőségeit, lehetőség szerint minél több funkciót jelenítünk meg, kapcsolunk az oldalhoz.
A weboldal közvetítő szerepe kiválóan funkcionál, információs szolgáltatása elegendő teret nyújt a látogatóknak, illetve a vállalkozás PPC kampányainak. SMO modulunknak köszönhetően hatékonyabb az információáramlás a kapcsolat közösségi oldalak felé, komplex hírlevélrendszerünk pedig meglévő és leendő ügyfeleit látja el információkkal. Saját kiadású pénzügyi magazinjuk is megtekinthető az oldalon. Továbbá elkészült az oldal román változata is, ami megtekinthető az okokasigurari.ro címen.
2007. január 1-én indult útjára a weboldal, azzal a céllal, hogy már meglévő állami és társadalmi intézmények, szervezetek munkáját kiegészítve, azokkal együttműködve, közvetlen kutatást, nyomozást, adatgyűjtést és adatközvetítést végezzen a XX. század háborús eseményei során eltűnt, elhunyt személyek után.
Egyedi webes arculat tervezése
WB CMS 1.07 alapú háttérrendszer és a weboldal programozása, felépítése
SEO - Keresőoptimalizálás
HTML és FLASH verzió
A haboruskeresoszolgalat.hu lett a legnagyobb ilyen témájú oldal itthon, hatalmas adatbázist építve fel, az ismeretlen katonákról, a keresett és megtalált személyekről. Az áldozatos munka eredménye, hogy mára több, mint 400 személy került a sikeres keresések listájára.
A weboldal célja, hogy bemutassa a nanotechnológiás felületkezelést, tájékoztassa látogatóit az autómárkákig lebontott árakig és segítse a kapcsolat felvételét a vállalkozással.
A 2008.-ban készült organparts webshop. Alapvetően német nyelvterületet céloz meg, akik számára orgonákat és a hozzájuk tartozó kiegészítőket teszik megvásárolhatóvá az online felületen.
A Szerecsen Patika Pécs legöregebb patikája, melynek jogelődjét még 1697-ben alapították, majd 1897-ben Sipőcz István nyitotta meg mai helyén. A patika történelméhez hű weboldalát még 2006-ban készítettük, melyet azóta rengeteg design galériában helyeztek kiemelkedő pozíciókba.
A gokartpecs.hu hivatott bemutatni a fontosabb információkat a pécsi vásártéri, és a balatonfenyvesi gokartpályáról. Az oldalon megtekinthetőek a gokartok, a galéria, az árak és a kapcsolat, illetve videó segítségével körbejárható a pálya is.
Az egri János Vitéz Panzió és Étterem 2006 óta szolgálja ki vendégeit 10 lefoglalható szobájával és éttermével. A három nyelvű weboldal pedig azóta szolgálja az érdeklődő vendégek információs igényeit.
A Pécsi Pékinas Kft folyamatosan fejlődő pékség, mely klasszikus termékkínálattal áll a kis- és közepes kereskedelmi egységek rendelkezésére, valamint közétkeztetés céljára különböző éttermek igényeit is kielégíti. A weboldal funkciója, hogy bemutassa a termékeket, galériáján keresztül a meg lehessen ismerni a munka hátterét és segítse a kapcsolatfelvételt a céggel.
2007-tõl felülvizsgáltatva és hatékonyan működtetik a HACCP élelmiszerbiztonsági rendszerüket.. A térségben kizárólagosan a Pécsi Pékinas Kft. gyártja és forgalmazza a szegedi Gabonatermesztési Kutató Kht. és a Novoback Kft. szabadalmaként kifejlesztett Diabetikus kenyeret és zsemlét. A 2006-2007 tanévtõl csatlakoztak a pécsváradi székhelyû BMÖ II. Béla Középiskola, Élelmiszeripari Szakiskola És Kollégium pék (OKJ 31 5212 10) tanulóninak szakmai gyakorlati képzéséhez.
Weblapbolt Bt.
+36 (30) 48-00-513, +36 (30) 40-111-80
info@weblapbolt.hu
facebook.com/weblapbolt