A Facebook már teszteli a want gombot

A "like-hoz" hasonló "want" (akarom) gombot szeretne bevezetni a Facebook, ami nem is csoda, hiszen a like gombot a 2010-es bevezetése óta már 1,1 trilliószor használták. A gombot akkor használhatjuk, ha a webáruházak kínálata közül akarunk egy terméket.
Pár napja hivatalossá vált – habár programozók már júliusban kiszúrták a want kódot az oldalon – hogy a Facebook új alkalmazást tesztel hét értékesítő cég bevonásával, például a Victoria Secrettel és a Pottery Barnnal. Minden cég készít egy gyűjteményt a termékeiből, amiből a felhasználók kívánságlistát csinálhatnak, amit megoszthatnak és megbeszélhetnek az online ismerőseikkel.

Forrás: 4.bp.blogspot.com



Az alkalmazás neve egyszerűen "Collection" (gyűjtemény) lett, és három gomb: a "want", a jól ismert "like", és egy harmadik, a "collect" (begyűjtöm) szerepel benne. Az alkalmazással megoszthatjuk a saját gyűjteményünket, vagy azokat, amiket szeretnénk, ráadásul a termékeket közvetlenül a Facebookról is meg lehet majd vásárolni.

A Facebook szóvivői elmondták, hogy a cégektől nem fognak pénzt kérni, igaz az elemzők mást sejtenek. A Facebook tőzsdére lépése nem a tervezettre sikerült, és a cég azóta kutatja a lehetőségeket a profit növelésére. Colin Sebastian elemző a Reutersnek elmondta, hogy az új alkalmazás potenciálisan az új bevételforrása lehet a weboldalnak.


Forrás: venturebeat.com

"Gondoljanak bele, hogy mekkora platform a Facebook, és mennyi lehetőségük van arra, anyagiasítsák az oldalt," – mondta, és hozzátette, hogy a cég valószínűleg megfontolja, hogy tranzakciós díjat kérjen a webáruházaktól a vásárlás, és a reklámozás után.

A Facebook egyelőre hajthatatlan abban, hogy a Collections még közel sincs készen, és sok minden majd csak a tesztelés után válik biztossá. Ami bizonyos, hogy az alkalmazás azért jött létre, fellendítse az internetes kereskedelmet.

Forrás: socialmediainfluence.com
Ossza meg ismerőseivel:
Iwiw Facebook Twitter Tumblr Google