Az Online marketing jövője a jobb célzás

Hogyan célozzunk jól az online hirdetéseinkkel? Ez az egyik legfontosabb kérdés a marketing ezen területén. Mi a fontosabb: a reklám tartalma, vagy az, hogy a célközönség figyelmét felkeltse? Ezt kutatta két 2011-es amerikai felmérés, marketingszakemberek bevonásával.
A viselkedési mintákon alapú marketing célzás fontossága tagadhatatlan. Egy 2011 márciusában készített felmérésből kiderül, hogy az észak-amerikai reklámozók és reklámügynökségek legalább 70%-a szerint a viselkedésen alapvó fontosabb, mint a tartalmon alapvó célzás az online marketing szempontjából.

Egy másik, 2011. szeptemberi kutatás szerint a reklámozók 60%-a úgy gondolja, hogy az viselkedés alapú célzás teljesen le fogja cserélni a tartalmi alapút a jövőben.

A 60% igen még nem teljesen meggyőző arány

Egy dologban azonban minden reklámszakember egyetért: pontosabb célzásra van szükség. Azt is gondolják, hogy számos fejlődő hirdetési platform ebben fog segíteni. A 2011. szeptemberi kutatás résztvevőinek többsége úgy gondolja, hogy a mobil marketing úgy fejlődne a legjobban, ha pontosabb célzást garantálna.

A jobb reklámcélzás a legnagyobb elvárás a mobiloktól

Amikor a résztvevőket megkérdezték arról, hogy milyen változásokat hozna az interaktív tv a televíziós reklámozásba, akkor a második legnépszerűbb válasz a célzás állt kapcsolatban, és 19 %-uk arra számít, hogy a hirdetések célzása inkább alapszik majd a fogyasztói viselkedésen, mint a tv-műsoron.

Forrás: emarketer.com
Ossza meg ismerőseivel:
Iwiw Facebook Twitter Tumblr Google