Kik használják a legnagyobb közösségi oldalakat?
Főoldal Hírek Kik használják a legnagyobb közösségi oldalakat?
A socialtimes.com összeállításának köszönhetően érdekes dolgokat tudhatunk meg 5, mostanában igen népszerű közösségi oldal felhasználói csoportjának összetételéről és azok szokásairól.
Az összesítésből -ami egyébként a Facebook, a Twitter, a Google +, a LinkedIn mellett, a mostanában egyre népszerűbb Pinteres-et mutatja be- kiderül többek között, hogy az egyes közösségi oldalaknak mennyi felhasználója van, milyen a látogatottságuk havi vagy éppen nem és életkor szerinti lebontásban, illetve hogy a egyes felhasználók mennyi időt töltenek el az adott oldalon.
A felhasználók számát tekintve nincs nagy meglepetés, a Facebook a maga 901 millió tagjával magasan a mezőnyt előtt végzett. A 2. helyen 555 millió taggal a Twitter található míg az ötös lista utolsó helyezettje a Pintrest lett, a maga 11.7 millió felhasználójával. A havi látogatottsági listát szintén a Facebook vezeti, (38,5-ször annyi látogatója volt, mint a 2. helyezett Twitter-nek) ám érdekes, hogy a Pinterest ezen a listán már feljött a 3. helyre.
A nemek szerinti megoszlást böngészve felfedezhetjük, hogy a férfiak inkább a Facebook-ot helyezik előtérbe, míg a nők csiripelni szeretnek jobban. A legnagyobb eltolódást pedig a Pinterest esetében fedezhetjük fel, ahol a felhasználók több mint kétharmada a női nemet képviseli.
A következő táblázatban - ami egy átlagos felhasználó, egy hónap alatt az oldalon eltöltött idejét mutatja - találjuk meg talán a legnagyobb érdekességet, mivel ez az egyetlen statisztika, ahol a Facebook-nak nem sikerült utca hosszal a mezőny előtt végeznie, ugyanis úgy tűnik, hogy a még mindig nagyon fiatal oldalnak tekinthető Pinterest legalább annyira leköti felhasználói figyelmét mint a Facebook, ennek köszönhetően pedig ők ketten, holtversenyben állnak az élen, havi 405 perccel.
A következő statisztika életkor szerint kategorizálja a felhasználókat. Innen kiderül, hogy a fiatalok körében a Facebook és a Google+ a két leginkább kedvelt közösségi oldal, míg az idősebb korosztály inkább a LinkedIn-t és a Pinterest-et részesíti előnyben.
A felhasználók számát tekintve nincs nagy meglepetés, a Facebook a maga 901 millió tagjával magasan a mezőnyt előtt végzett. A 2. helyen 555 millió taggal a Twitter található míg az ötös lista utolsó helyezettje a Pintrest lett, a maga 11.7 millió felhasználójával. A havi látogatottsági listát szintén a Facebook vezeti, (38,5-ször annyi látogatója volt, mint a 2. helyezett Twitter-nek) ám érdekes, hogy a Pinterest ezen a listán már feljött a 3. helyre.
A nemek szerinti megoszlást böngészve felfedezhetjük, hogy a férfiak inkább a Facebook-ot helyezik előtérbe, míg a nők csiripelni szeretnek jobban. A legnagyobb eltolódást pedig a Pinterest esetében fedezhetjük fel, ahol a felhasználók több mint kétharmada a női nemet képviseli.
A következő táblázatban - ami egy átlagos felhasználó, egy hónap alatt az oldalon eltöltött idejét mutatja - találjuk meg talán a legnagyobb érdekességet, mivel ez az egyetlen statisztika, ahol a Facebook-nak nem sikerült utca hosszal a mezőny előtt végeznie, ugyanis úgy tűnik, hogy a még mindig nagyon fiatal oldalnak tekinthető Pinterest legalább annyira leköti felhasználói figyelmét mint a Facebook, ennek köszönhetően pedig ők ketten, holtversenyben állnak az élen, havi 405 perccel.
A következő statisztika életkor szerint kategorizálja a felhasználókat. Innen kiderül, hogy a fiatalok körében a Facebook és a Google+ a két leginkább kedvelt közösségi oldal, míg az idősebb korosztály inkább a LinkedIn-t és a Pinterest-et részesíti előnyben.